Reklamace

V případě, že chcete uplatnit reklamaci, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:
  • Reklamaci můžete osobně předat na vybraných odběrných místech našeho obchodu.
  • V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení Vašeho požadavku.
Ampuro s.r.o
K Vilkám 1633/18
107 00 Praha - Dubeč

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží.

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami včetně všech jeho součástí a příslušenství, umožňujícími ověření reklamované vady, urychlíte tím vyřízení reklamace.

Jak postupovat když... 

Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím emailu na adresu office@ampuro.cz, nebo pomocí kontaktního formuláře v hlavičce stránek www.promujdomov.cz, případně telefonicky a my vám následně poradíme jak dále postupovat.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.

Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, Vaše reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě. V opačném případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší možné době.

Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme v hotovosti v sídle naší společnosti, a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
  • s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte na vlastní náklady,
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • prostřednictvím emailu zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

Reklamační protokol

Pokud reklamaci provádíte osobně, na některém z našich výdejních míst, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

V případě zaslání reklamace poštou, na adresu reklamačního oddělení, Vám bude zaslán reklamační list na e-mail uvedený v reklamaci.

Je dobré vědět

Vyzkoušejte Vivenso zdarma a nezávazně

Vyzkoušet